Durum
Önyargıların oluşturduğu tüm etiketlemelere karşı bir duruş olarak “Etiketleri Çıkar” sloganını reklam filmine taşıyan Koton’un bu çalışmasıyla, basında ve sosyal medyada büyük bir etki yaratılmıştır.
Çözüm
Koton’un «Etiketleri Çıkar» reklam kampanyasının hazırlık aşamasında, Effect BCW olarak ana mesajın «herkese saygı» olması şeklinde öneride bulunulmuştur. «Şimdi Herkese Saygı Moda» sloganıyla yayına giren reklam kampanyasıyla, aynı zamanda markanın tüm sürdürülebilirlik çalışmalarını topladığı ‘Yaşama Saygı’ mottosu vurgulanmıştır
Başarı
Kanal D Ana Haber TV Programı’na Koton’un Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz’ın ve reklam kampanyasında rol alan sosyal medya fenomenlerinin röportajı organize edilmiştir. Bu haber çalışmasıyla sosyal medyada «Etiketleri Çıkar» sloganıyla bir challenge (meydan okuma) başlatılmış, challenge anonsunu Kanal D Ana Haber’in anchorman’i Deniz Bayramoğlu kampanyanın «Şimdi Herkese Saygı Moda» mottosuyla yapmıştır. Ana haber TV programında yapılan bu anonsla ve bir reklam kampanyasının sloganını tekrarlanmasıyla sektörde bir ilke imza atılmıştır. Challenge sonrası Tiktok mecrasında Koton’un #EtiketleriÇıkar hashtagiyle yaptığı paylaşımlar 1.8 Milyon görüntülenme almıştır