BAŞARI HİKAYELERİ

Başarı Hikayeleri

Sephora / Tarte Lansman
26/09/2022
Moving people to...

Durum

Sephora’nın exclusive markası Tarte markası lansman ve ürün iletişimi gerçekleştirildi.Tarte markası artık Sephora’da algısını oluşturmak ve Sephora’nın dünyaca ünlü bir çok markayı bünyesinde bulunduran marka  algısını kuvvetlendirmek üzerine kuruldu. 

Çözüm

  • Ürün İletişim Çalışmaları
  • Özel Tanıtım Daveti
  • Influencer Özel İş birliği
  • Online – Offline Medya Kullanımı ( Global ve marka sözcüleriyle özel röportajlar)

Başarı

Belirlenen strateji ve planlama doğrultusunda yapılan iletişimi çalışmalarıyla  Sephora’nın exclusive marksı Tarte özelinde online-offline ve sosyal medyada görünürlük sağlandı ve marka algısı oluşturuldu.Basın ve tüketici nezdinde marka bilinirliğinde ve Tare ürünlerinde farkındalık yaratıldı.  Yapılan iletişim çalışmalarıyla 17,554,324 MİLYON kişiye erişim sağlandı.

© 2020 - Terms & Policies - Cookies - WPP Cookie Settings
© 2020 - Terms & Policies - Cookies - WPP
BİZİMLE ÇALIŞIN
EKİBİMİZE KATILIN